Sain kerran seuraavanlaisen kirjoituksen,joka olisi mielestäni hyvä jokaisen lukea ajatuksen kanssa,sillä me olemme itsekukin vajavaisia ja teemme virheitä.

Ehkä yksi elämäni tärkeimmistä saarnoista on nyt tässä.Se ei ole pitkä,mutta se on tärkeä.Luin Joh:kirjettä ja kuulin Jumalan äänen.Rakkaus voittaa kaiken.Uusi käsky on rakastaa veljiäsi ja rakastaa vihamiehiäsi.Joka rakastaa se tuntee Isän ja Pojan.Mutta mitä Jumala sanoi? Älä pelkää rakastaa.Tähän asti olet halunut miellyttää minua noudattamalla oikeita oppeja ja esiintymällä niiden puolesta.Siinä ei ole mitään pahaa.Mutta minulla on sinulle uusi tie todellisen evankeliumin levittämiseen.Tie, jolla elämääsi aukeaa ennennäkemätön siunaus.Älä pelkää rakastaa,älä pelkää osoittaa rakkautta menestysteologeille,karismaatikoille,vihamiehillesi ja muille jotka suhtautuvat sinuun nyrpistäen nenäänsä tai halveksien.Minun poikani osoitti jo tien.Hän rakasti kaiken valmiiksi ristillä.Hän antoi rakkaudesta ihmisiin rautanaulojen lävistää kätensä ja jalkansa.Viaton veri vuosi ja hän kuoli syyttömänä.Hän rakasti jokaista.Sinä et voi olla suurempi.Voit elää vain Kristuksen kautta.Usko,että minun rakkauteni voittaa maailman.Minun rakkauteni on suurempi kaikkea.Se on ainoa todellinen evankeliumi.Rakasta ehdoitta lähimmäistäsi ja saat huomata,että rakkauteni Pyhän Hengen kautta vuodatettu sydämeesi tulee johdattamaan heidät kaikkeen totuuteen.

Veljet ja sisaret.Kun minä olin tämän sanoman edessä,minä säpsähdin sisimmässäni.Silloin ymmärsin jotain Kristuksen suuruudesta.Jäin miettimään miten Kristus kirkastuu seurakuntaruumiissa ja huomasin,että ainoa väkevä todistus Kristuksen läsnäolosta on aina ollut rakkaus.Jeesuksen rakkaus joka hukuttaa alleen kaiken.Rakkaus on todellinen veren evankeliumi.Golgatan hinta oli lähimmäisen ehdoton hyväksyminen.Esteet poistettiin Golgatalla ja tie avattiin Isän sydämelle.Kun Kristus elää meissä,me olemme rakkauden lähteitä,elämän virtoja.Annetaan elämän virrata meissä.

Taivaallinen Jumala.Tee meistä todellisen rakkauden lähteitä.Elämän virtoja.Anna rakkautesi virrata meissä niin,että sinun Poikasi kirkastuu ja saa kunnian.Anna jokaisen lukijan tajuta,että sinä kuolit Golgatalla avataksesi rakkauden lähteen.Opeta meitä rakastamaan toisiamme ehdoitta.Siunaa jokaista meitä ja tule suureksi ja rakkaaksi meille jokaiselle. Aamen!

Kristityillä ei ole oikeuksia,ne ovat naulittuna ristille.Kristityillä on yksi etuoikeus,antaa anteeksi.

Teitä Jeesuksessa siunaten  Leena Lehtonen