En tiedä paikkaa mä parempaa

kuin olla kotona kerran.

Siel taivaan saleissa nähdä saan

mä itse elämän Herran.

 

 

Tää elämä mua uuvuttaa

oon väsynyt maailman sotiin.

Siks täältä mä kerran halajan

oi päästä taivahan kotiin.

 

 

Siel rakkkaimpani jo olla saa

he oottavat mua siellä.

Oi Herra,Herra mua taluta

tään elämän kaidalla tiellä.

 

 

Siunaten Pirjo Katainen