Taivaan koti
En tiedä paikkaa mä parempaa
kuin olla kotona kerran.
Siel taivaan saleissa nähdä saan
mä itse elämän Herran.
Tää elämä mua uuvuttaa
oon väsynyt maailman sotiin.
Siks täältä mä kerran halajan
oi päästä taivahan kotiin.
Siel rakkkaimpani jo olla saa
he oottavat mua siellä.
Oi Herra,Herra mua taluta
tään elämän kaidalla tiellä.
Siunaten Pirjo Katainen